FANDOM

TV+1 (Telewizja+1, dawniej: Takavizjaplus1) - amatorska telewizja internetowa założona 4 grudnia 2011 o godzinie 17:04 w portalu YouTube. Jest średnio-popularną internetową telewizją w polskim świecie wirtualnym. Obecny slogan brzmi: Telewizja jest wszędzie. Należy do grupy Maestro, do której należy TVM.

Historia

Telewizja internetowa TV+1 powstała 4 grudnia 2011 o godzinie 17:04. Początkowo kanał miał wystartować w listopadzie pod nazwą takavizja. Następnie kanał miał się nazywać takavizjaplus. TV+1 jest tylko skrótem od Telewizja+1 (dawniej Takavizjaplus1).

Pierwszym programem (a raczej też pierwszym serialem) w Takavizjaplus1 to Przygody Jarosława.

W wakacje 2012 wszczęta została współpraca z niektórymi użytkownikami YouTube, którzy tworzyli pierwsze odcinki Gadżetomanii i Przygód w kosmosie.

1 stycznia 2013 została wprowadzona też nowa oprawa graficzna kanału. Również na początku roku 2013 wprowadzono do ramówki nowe programy.

Programy

  • Gadżetomania - Program przedstawiający różne informacje z strony Gadżetomania w formie Wideo.
  • Akcje i Finishery - Program przedstawiający walki WWE animowane. Program powstał w 2012 roku i miał 5 odcinków.
  • Dawniej i Dziś - Program przedstawiający zdjęcia ze strony Dawniej i Dziś.

Dawne programy

Inne informacje

  • TV+1 ogląda cała Europa, licząc też kraje Azjatyckie.
  • Programy TV+1 były pokazywane w wielu stronach internetowych.
  • W związku z tym, że niektóre programy TV+1 mogą naruszać (przypadkowo) prawa autorskie, wszystkie programy od momentu wysłania ich na serwis YouTube będą usuwane po siedmiu miesiącach.

Informacje wzięto z...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki